.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضايي؛ برنده روز اول برنامه‌هاي سيما بود


سایت بهار نوشت:

روز گذشته اولين برنامه‌هاي تبليغاتي و مصاحبه‌هاي كانديداي رياست‌جمهوري از صدا و سيما پخش شد. در برنامه‌هاي روز گذشته سعيد جليلي، محسن رضايي و محمد غرضي در شبكه‌هاي مختلف سيما مواضع خود را بيان كردند. با گشتي گذرا در بين رسانه‌ها و كساني كه برنامه‌هاي اين سه نفر را در روز اول مشاهده كردند به نظر مي‌رسد در روز اول نحوه و نوع اظهارات محسن رضايي نسبت به دو كانديداي ديگر اصولگرا بيشتر به دل مردم نشسته است. در همين زمينه يكي از فعالان رسانه‌اي به خبرنگار ما گفت: اظهارات محسن رضايي در برنامه اول خود، خصوصا آنجا كه درباره فقر حاكم بر مناطق نفتخيز كشور با بغض سخن گفت بسيار تاثيرگذار بود.

عليجاني كه مسووليت سرپرستي روزنامه كارون را در اهواز بر عهده دارد، افزود: از آن مهمتر سانسور دو بخش ديگر از اظهارات رضايي توسط سيما نيز در بين افكار عمومي قابل تامل بود خصوصا در قسمتي كه او از حقوق اقوام مختلف ايراني دفاع كرد؛ اما از سيما پخش نشد. گفتني اينكه با توجه به محدوديت‌هاي ايجاد شده خياباني و عمومي براي كانديداها در مقايسه با دوره قبل انتخابات رياست‌جمهوري، نحوه بيان و قدرت كلام كانديداها از طريق برنامه‌هاي صدا و سيما در اين دوره نقش عمده اي در جذب آرا ايفا كند و روز گذشته محسن رضايي با دست گذاشتن بر چند مورد خاص، موفق ظاهر شد.

او در طرح راه‌اندازي بانك «مردم» كه سود وامش را دولت پرداخت مي‌كند نيز ايده‌اي مردم پسند را ارائه داد كه در گرايش آراي طيفي از مردم و افكار عمومي خصوصا بدنه متمايل به اصولگرايان به او نقش قابل توجهي را ايفا نمود. از ياد نبريم كه رضايي در مناظره‌هاي سال 88 نيز در مباحث اقتصادي، حرف‌هايش بيشتر از احمدي‌نژاد به دل بدنه اجتماعي اصولگرايان نشست اما دو قطبي شدن آن انتخابات بين آقايان موسوي و احمدي‌نژاد عملا آراي او را به شكل احساسي در بين اصولگرايان به حداقل كاهش داد. به هرحال به نظر مي‌رسد محسن رضايي پس از دو بار تجربه كانديداتوري، اين بار با توپي پرتر به ميدان وارد شده و در صورتيكه بتواند همينگونه ادامه دهد بعيد نيست حتي به راي‌آورترين كانديداي اصولگرا تبديل شود.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 خرداد 1392
به نظر می رسه چنین است.
mohsen 6 خرداد 1392
به راستی که تنها ناجی اقتصاد به هم ریخته ما دکتر رضایی است
نا شناس 6 خرداد 1392
حاج محسن عين عمليات ها طوفاني شروع كرد. انشاء الله اين دوره فينالست است. ودكتر ولايتي رفيق ديروز او رقيب امروزش است انشائا.. باحفظ رفاقت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.